Digimarkkinoinnista on olemassa erilaisia muotoja
- bannerimainonta (display)
- hakukoneoptimointi
- prosessi, jossa verkkopalvelu toteutetaan siten, että erilaiset hakukoneet löytävät sen mahdollisimman hyvin
- hakusanamainonta
- sissimarkkinointi
- tunnusmerkkeinä epätavalliset markkinoinnin keinot, luovaa ja kekseliästä
- esimerkiksi blogiyhteistyö
- indound liidit
- ottaa yhteyttä yritykseen kysyäkseen lisätietoja tuotteesta/palvelusta
- outbound liidit
- myyjän yhteydenoton seurauksena löydetty potentiaalinen asiakas
- ostettua
- esim. some-markkinointi, hakusanamarkkinointi ja display
- ansaittua
- esim. some-jaot ja blogiviittaukset
- omistettua
- esim. kotisivut, mobiilisovellukset ja sähköposti
http://www.holla.fi/digitaalinen-markkinointi |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti